Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine DS Svetila
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja Salon svetil DS Svetila, Domen Saje s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine DS Svetila so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo DS svetila, Domen Saje s.p. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini DS svetila.
Ponudnik in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Plačilne metode
Kreditna kartica
V Spletni trgovini DS Svetila lahko naročeno blago varno plačate s kreditno kartico. Sprejemamo kreditne kartice, ki so izdane v Sloveniji (EuroCard/MasterCard, VISA American Express in Diners). Plačnik mora biti oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije, in v primerih, ko prejemnik in plačnik nista ista oseba, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave prek e-pošte, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni mogoče spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjeni pogojev.
Spletna banka
Izbrane proizvode lahko plačate prek mobilnih ali spletnih bank
Plačilo po predračunu
Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo.
Plačilo po povzetju
Plačilo ob je prevzemu mogoče le z gotovino.
Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti prodajalca, čeprav so že bili dostavljeni kupcu. Če kot način plačila izberete kreditno kartico, se v primeru neuspešne izvedbe plačila iz kateregakoli razloga kupec zavezuje, da v roku 5 dni od prejetega poziva na enega od drugih ponujenih načinov poravna obveznost plačila kupnine naročenih izdelkov. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima prodajalec pravico, da od kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem stanju.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki je ob garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini prodajalca in se lahko razlikujejo od cen v prodajalčevem salonu.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov info@ds-svetila.si Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec mora blago vrniti na naslov: DS Svetila, Domen Saje s.p., Poslovna cona A2, 4208 Šenčur
Garancija
Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini prodajalca imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na prodajalca. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material kot so sijalke in žarnice. Garancija se uveljavlja s kopijo računa. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo,
- popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- nepravilna vgradnja svetila,
- uporaba izdelka v poklicne ali pridobitne dejavnosti.
V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo se obrnite na prodajalca
Dobavni rok
Dostava blaga poteka le ob delovnih dnevih. Če je izdelek na zalogi, je dobavni rok največ tri delovne dni od prejetja naročila, v nasprotnem primeru pa ustrezno dlje.
Kupljeno blago vam dostavimo brezplačno do dostopnega dvorišča. Vnosa blaga v stanovanje in priklopa svetil ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Prodajalec je certificiran trgovec s strani bank in ima z banko sklenjeno pogodbeno razmerje. Prodajalec ima prek Gorenjske banke sklenjeno storitev, ki zagotavlja varno sprejemanje plačil prek interneta.
Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani ponudnika, bodo uporabljene izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
-
vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
-
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
-
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
-
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@ds-svetila.si ali po klasični pošti na naslov: DS Svetila, Domen Saje s.p., Poslovna cona A2, 4208 Šenčur.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi DS svetila, Domen Saje s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
--